Vrácení a reklamace zboží
Nesedí ti velikost? Zboží nám můžeš bez udání důvodu vrátit v zákonné 14 denní lhůtě od data převzetí. Stačí, když následuješ níže uvedené instrukce a my se postaráme o zbytek.
VRÁCENÍ ZBOŽÍ
Pokud ti nové tenisky nesedí nebo zkrátka nevypadají podle tvých představ, můžeš je samozřejmě podle zákona do 14 dnů od převzetí zboží vrátit.
Podmínky vrácení: Zboží je možné vrátit pouze v případě, že je nenošené, zabalené v originálním obalu s visačkami a nejsou na něm viditelné známky používání. Tenisky nám vrať jen v naprosto stejném stavu, v jakém jsi je obdržel i včetně všech jeho součástí.
TIP: Pokud poprvé zkoušíš tenisky (abys zjistil, zda jsou vhodné a pohodlné), ujisti se, že je nosíš pouze uvnitř na čistém povrchu, podrážka ani tenisky nesmí prokazovat žádné znečištění.
Postup pro vrácení:
Vytiskni, pečlivě si přečti a následně vyplň níže umístěný formulář pro vrácení zboží.
Tenisky spolu s vyplněným formulářem vlož do původní kartonové krabice, ve které ti zboží přišlo a vnitřní volný prostor vyplň bublinkovou fólií nebo papírem, abys zachoval původní box tenisek v nepoškozeném stavu během přepravy. Prosím nepřelepuj originální krabici!
Kontaktuj nás prostřednictvím e-mailové adresy streetsensecorp@gmail.com a nezapomeň uvést, že chceš vrátit zboží a odsouhlas, že tenisky jsou ve stejném stavu, v jakém ti byly doručeny. Po obdržení této zprávy ti zašleme vratný štítek pro vrácení zboží.
Vratný štítek vytiskni a nalep na odesílací krabici, kterou odnes na nejbližší pobočku Zásilkovny. Peníze za vrácené zboží ti vyplatíme na účet nejpozději do 14 dnů od obdržení a zkontrolování vráceného zboží.
REKLAMACE ZBOŽÍ
Splňuje reklamované zboží alespoň jedno z těchto kritérií?
- výrobní vady
- zboží přišlo poškozené
- přišlo jiné zboží než bylo objednané
*špatně zvolená velikost není důvodem k reklamaci, v tomto případě je nutné se držet pokynů výše pro vrácení zboží
Pokud ano, tak vytiskni, pečlivě si přečti a následně vyplň níže umístěný formulář pro uplatnění reklamace. Kontaktuj nás na e-mail streetsensecorp@gmail.com a podrobně nám popiš konkrétní problém, kvůli kterému chceš reklamaci provést. Po schválení reklamace ti zašleme unikátní kód pro vrácení vadného zboží.
Nevíš si s něčím rady?
Jsme tu, abychom ti pomohli a odpověděli na každou otázku. Kdykoliv nás kontaktuj prostřednictvím e-mailu, Instagramu nebo telefonicky.